Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 10:14:39 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/03075 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Lüganuse alevik, Männiku tee 
14// Uuemänniku// Valla (Männiku PEJ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitan EhS § 54 lg 6 p 1 ja § 70 lg 3 alusel 
kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26925460>  (menetlus nr: 
421220), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister